A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Джулинської сільської ради Гайсинського району Вінницької області
ВОКМС

Комунікаційна кампанія «Головне - що всередині. Вибирай тру, а не фейк»

Дата: 05.09.2024 10:28
Кількість переглядів: 29

Представництво ЮНІСЕФ в Україні проводить комунікаційну кампанію «Головне - що всередині. Вибирай тру, а не фейк» з метою популяризації шкільної реформи харчування та здорової харчової поведінки серед дітей шкільного віку та їхніх батьків/опікунів.

Про важливість правильного харчування дивіться у роликах

«Їж те, що хочеться пошерити» - https://www.facebook.com/100064435040375/videos/pcb.900755242082302/923340342886594

«Їж те, що насправді драйвить» - https://www.facebook.com/100064435040375/videos/pcb.900755242082302/1018211326238050

«Їж те, що робить тебе крашем» - https://www.facebook.com/100064435040375/videos/pcb.900755242082302/482552461181675

Відеоролики розроблені представництвом UNICEF Ukraine у партнерстві з Першою леді України Оленою Зеленською, Міністерством освіти і науки, Міністерством охорони здоров’я та за підтримки Посольства Швейцарської Конфедерації.

Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень