A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради Гайсинського району Вінницької області
ВОКС

Уряд затвердив порядок забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти

Дата: 30.12.2020 15:29
Кількість переглядів: 95

9 грудня 2020 року,  Уряд затвердив проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти». 

«У зв’язку з новими реаліями, спричиненими пандемією COVID-19, у дітей з особливими освітніми потребами виникли ще більші потреби у використанні планшетів, сенсорних дощок, корекційно-розвиткових наборів вдома. На численні запити батьків, керівників шкіл, а також з урахуванням важливості проблематики в цілому затвердженим документом встановлені відповідні норми», – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки Сергій Шкарлет. 

Зокрема, порядок дозволяє наступні заходи:

  • закладам освіти закуповувати допоміжні засоби для спільного користування, за наявності кількох учнів з однаковими категоріями особливих освітніх потреб та за згоди їхніх батьків (це дає можливість ефективно використовувати кошти й збільшити обсяг спеціальних засобів для дітей);
  • дітям з ООП брати індивідуальні допоміжні засоби для користування ними вдома (під час дистанційної форми навчання, канікул тощо).

Очільник МОН Сергій Шкарлет повідомив, що проєктом Державного бюджету-2021 передбачено окрему бюджетну програму на підтримку дітей з особливими освітніми потребами в розмірі 505 млн грн, 30% з яких можна використовувати на закупівлю допоміжних засобів.

Допоміжні засоби для навчання – це пристрої, обладнання, засоби та технології, що використовуються з технічною, дидактичною, методичною, функціональною, навчально-розвивальною, ігровою, комунікативною метою для покращення навчальної діяльності, розвитку навичок комунікації та забезпечення надання особам з ООП підтримки в освітньому процесі. Такі засоби зазначаються в індивідуальній програмі розвитку та висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку дитини, що надав Інклюзивно-ресурсний центр.

Документ розроблено на виконання статті 20 Закону України «Про повну загальну середню освіту». 

Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень