A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради Гайсинського району Вінницької області
ВОКС

Про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти

Дата: 06.11.2020 14:57
Кількість переглядів: 365

Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти затвердили наказом МОН від 8 вересня 2020 року №1115

Дистанційна форма залишається добровільною. Батьки мають лише подати відповідну заяву про зарахування або переведення дитини. Відтепер для дистанційного навчання учням не треба мати високий рівень (10-12 балів). Таку можливість мають всі учні.

Також вчителі можуть використовувати різні технології дистанційного навчання у різних формах здобуття освіти (денній, вечірній, педагогічному патронажі тощо), аби провести оцінювання, консультації чи для вивчення окремих тем з предмету.

До того ж, технології можна використовувати, щоби надати додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги для дітей з особливими освітніми потребами. Йдеться про ситуацію, коли в населеному пункті, де проживає учень чи учениця, відсутні фахівці, які надають такі послуги.

Так, згідно з повідомленням МОН, технології дистанційного навчання дадуть змогу продовжувати освітній процес під час карантину та інших надзвичайних обставин (без переведення учнів на дистанційну форму).

У документі також йдеться про можливість організації змішаного навчання. Заклад освіти може визначити такий режим роботи, за якого учні почергово відвідуватимуть школу, а решту часу навчатимуться дистанційно.

Згідно з положенням, під час дистанційного навчання мають враховуватися інтереси учнів:

  • має бути регулярна та змістовна взаємодія між вчителями та учнями;
  • мають бути такі умови, щоб учні з ООП брали участь в освітньому процесі. Водночас, треба врахувати індивідуальну програму розвитку;
  • заклад освіти має регулярно відстежувати результати навчання учнів, а за потреби – надавати їм підтримку в освітньому процесі;
  • для учнів, які з поважних причин не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії, заклад має забезпечити використання інших засобів комунікації. Зокрема, телефонного, поштового зв’язку тощо;
  • організація освітнього процесу має здійснюватися з дотриманням вимог захисту персональних даних, санітарних правил і норм формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості навчальної діяльності з технічними засобами навчання, часу для виконання домашніх завдань тощо.

У МОН пишуть, що аби забезпечити права педпрацівників, у положенні вказали, що організація дистанційного навчання має відбуватися в межах їхнього робочого часу.

До того ж, заклад освіти самостійно визначатиме механізм моніторингу й контролю якості дистанційного навчання. Спосіб, який обере керівник закладу, має схвалити педрада.

Джерело: https://nus.org.ua/news/nabuly-chynnosti-onovleni-umovy-dystantsijnogo-navchannya-u-shkolah/


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень