A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради Гайсинського району Вінницької області
ВОКС

Джулинська громада: навчаємо дистанційно!

Дата: 22.04.2020 11:31
Кількість переглядів: 111

 

    Ще ніколи питання володіння інформаційно-комп’ютерними технологіями не було таким актуальним, як нині. Каронавірус та пов’язаний із ним карантин кардинально змінили підходи до здійснення освітнього процесу у школах та дитсадках громади. Педагоги проводять уроки онлайн, учні виконують завдання дистанційно, батьки допомагають дітям опанувати навчальний матеріал.

Та чи легко впоратися із таким завданням? Щоб дати відповідь на це запитання, відділом освіти, культури і спорту Джулинської ОТГ проведено онлайн-опитування батьків, педагогів та учнів громади щодо організації дистанційного навчання. В анонімній анкеті брали участь 370 батьків, 113 педагогів та 119 учнів 7-11 класів. Результати використовувалися лише в узагальненому вигляді для того, щоб більш об’єктивно оцінити рівень організації дистанційного навчання закладами освіти громади. Відповіді дітей підтвердили те, що педагоги активно використовують можливості платформ дистанційного навчання Googleclassroom, Naurok, Moodle, Classtime, «Мій клас», відеоінструментів Skype, Zoom, а також каналу YouTube, месенджерів (Viber, Facebook), Google форм. Проте найбільш ефективним для освітян, батьків та учнів став портал «Нові знання», який дав можливості запровадити ведення електронних журналів та щоденників ще у січні, задовго до карантину.  Платформа «Нові знання» дозволяє стежити не тільки за оцінками учнів, а й отримувати домашні завдання. При цьому доступ до особистої сторінки є лише у школяра, його батьків та вчителів-предметників. До речі, батьки можуть бачити оцінки з коментарями вчителя тільки своєї дитини. Директор, як адміністратор, має доступ до усіх сторінок електронного журналу та контролює їх ведення. Інновація відразу була до вподоби не тільки педагогам опорного закладу, а й інших шкіл, бо це зручно, сучасно і швидко. А в умовах карантину ще й ефективно! Новітні технології стали у нагоді і педагогам Джулинської дитячої школи мистецтв. Викладачі класів музичного, хореографічного та образотворчого мистецтв також використовують елементи дистанційного навчання. Онлайн-опитування батьків учнів за допомогою Google форм свідчить про те, що освітній процес у школі мистецтв також відбувається дистанційно. .

   Цього року і засідання атестаційної комісії відділу освіти, культури і спорту Джулинської ОТГ проходило незвично: у дистанційному режимі. Працівниками відділу розроблено відповідну процедуру: напередодні у мережі «Viber» створено групу «Атестаційна комісія ВОКС», проведено тренувальний онлайн-збір членів атестаційної комісії та педагогічних працівників, які атестуються, підготовлено електронні бюлетені для таємного голосування, розроблені на GOOGLE диску. Окрім того, з метою ознайомлення усіх членів комісії з досвідом роботи педагогів, на сайті відділу освіти, культури і спорту розміщено презентації та творчі звіти. Оголошення результатів голосування та доведення рішень атестаційної комісії також здійснено через електронний застосунок «Viber».

   Та не все так просто. Поряд із позитивними моментами організації дистанційного навчання виявлено ряд проблем: у сім’ї, де є декілька школярів, часто один на всіх комп’ютер або смартфон, та й швидкість інтернету у селах замала, а батьки осягнули ще одну професію: стали учителями. Та й педагоги, готуючись до онлайн-уроку, витрачають удвічі більше часу, ніж зазвичай. А ще треба перевірити учнівські роботи, зателефонувати батькам, нагадати дітям про уроки по телебаченню, зацікавити дітей до участі у різноманітних конкурсах та переконливо розповісти про кібербезпеку. Висновок у всіх назрів спільний: швидше б до школи!


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень