Онлайн-зустріч працівників ІРЦ та учасників команди психолого-педагогічного супроводу учнів з ООП
Моніторинг виконання ІПР фахівцями ІРЦ. Упродовж травня педагогами ЗЗСО спільно із фахівцями ІРЦ проведено моніторинг виконання ІПР дітей, які навчаються інклюзивно. Підведено підсумки, відмічено результати реалізації індивідуальних освітніх траєкторій школярів, окреслено завдання на наступний навчальний рік. Важливим етапом виконання ІПР дитини з особливими освітніми потребами є моніторинг реалізації завдань, цілей, стратегій, які поставлені в ІПР для цих дітей командою психолого-педагогічного супроводу (ППС). Усі члени команди ППС, залучені до розроблення ІПР, здійснили моніторинг досягнень дитини з особливими освітніми потребами, внаслідок чого було зроблено висновок про ефективність стратегій, які застосовувалися та намічені плани для подальшого психофізичного розвитку дитини і створення інклюзивного освітнього середовища.
Зокрема, зазначено: освітній маршрут дитини, що визначає її індивідуальні цілі навчання і розвитку; план дій для педагогів, які організовують освітній процес з урахуванням потреб і можливостей дитини. 16 травня було проведено онлай
н-зустріч з КППС дитини, асистентами вчителів закладів освіти с.Шляхови, с.Джулинки, с.Тернівки, с.Чернятки, с М' якоходу. Спільними рішеннями та рекомендаціями команд ППС. будуть враховані потреби при складанні ІПР дитини з особливими освітніми потребами у наступному навчальному році.
За матеріалами ІРЦ