Онлайн-зустріч аситентів вчителів Джулинської ТГ з методистом відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти» Стречень Антоніною Володимирівною
Інклюзивне навчання - спосіб отримання освіти, у яких діти з особливими освітніми потребами навчаються в загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання. В роботі з дітьми з особливими освітніми потребами ми прагнемо щоб учень не відчував себе іншим, зайвим небажаним.
У ЗЗСО нашої громади введені посади асистентів вчителів – це підтримка для вчителя, при цьому він є учасником шкільної команди психолого-педагогічного супроводу. Головне завдання – взяти на себе додаткові зусилля, необхідні при роботі з дітьми з ООП. Це допоможе не гальмувати решту класу, водночас забезпечивши окремих учнів необхідним рівнем уваги. Асистент учителя здійснює специфічну системну діяльність, спрямовану на підтримку учня чи учнів в освітньому просторі, з огляду не тільки на індивідуальні можливості, здібності та інтереси окремих учнів, а й можливості та потреби закладу чи окремих учителів.
29 січня 2024 року відбулася онлайн-зустріч аситентів вчителів Джулинської ТГ з методистом відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти» Стречень Антоніною Володимирівною. Обговорювали тему "Робота асистента вчителя: обовязки та ведення документації", зокрема, детально обговорювалися такі питання:
1) атестація асистента вчителя. Що береться до уваги при встановленні тарифного розряду;
2) яка документація асистента вчителя є обов'язковою, а яка може обиратися на розсуд адміністрації;
3) чи можна в щоденнику спостережень записувати негативну поведінку учня;
4) написання ІПР, 12 пункт - моніторинг.