14 квітня у комунальній установі «Джулинський інклюзивно-ресурсний центр» проведено онлайн круглий стіл на тему: «Основні аспекти роботи фахівців ІРЦ та особливості супроводу дітей з ООП»
14 квітня КУ «Джулинський інклюзивно-ресурсний центр» проведено онлайн круглий стіл на тему: «Основні аспекти роботи фахівців ІРЦ та особливості супроводу дітей з ООП».
Були присутні такі категорії педагогів:
-вчителі інклюзивних класів;
-асистенти вчителів;
-заступники директорів з начально-виховної роботи;
- практичні психологи.
Розглядалися такі питання:
1.Виступ на тему «Створення доступного освітнього середовища для впровадження інклюзивного навчання»
2.Презентація «Основні аспекти роботи фахівців ІРЦ та особливості супроводу дітей з ООП».
3.Фото-галерея «Вас вітає комунальна установа Джулинський інклюзивно-ресурсний центр».
4.Виступ методиста відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти» практичного психолога, соціального педагога Молошнюк Л.В.
5.Пам ятка «Поради для вчителів».
Сьогодні кожна дитина має право на безоплатну якісну освіту за місцем проживання, і впершу чергу це стосується дітей з особливими освітніми потребами.
Всі здатні вчитися. І найкращий доказ цьому-школи, що враховують потреби всіх дітей та індивідуальність кожної дитини; школи, в яких кожен відчуває свою причетність і свою затребуваність; школи, в яких метою навчання є допомога дітям розвиватися і знаходити своє місце в суспільстві незалежно від потенційних здібностей і можливостей.
Таким чином інклюзію правомірно розглядати, як більш широкий процес інтеграції, який передбачає доступність освіти для кожної дитини і розвиток загальної освіти внаслідок пристосування до різних потреб всіх дітей.
Спільні дії в просуванні інклюзивного навчання.
-Приймати всіх дітей до загальноосвітніх шкіл та шкільного життя.
-Надавати всебічну допомогу учням з особливими потребами, їх одноліткам та вчителям в разі потреби.
-Дивитися на кожного учня з огляду на те, що він може, а не на те, що він не може.
-Створювати навчальні цілі згідно індивідуальних можливостей кожної дитини беручи до уваги, що діти можуть мати різні навчальні цілі, але навчатися разом в класі.
-Переобладнати школи і класи з тим, щоб вони зосереджували увагу на потенціалі кожної дитини.
-Сприяти сильному лідерству в особі директора школи і адміністрації
-Сприяти підготовці вчителів, які ознайомлені з різними методами викладання.
-Формувати команду — директорів шкіл, вчителів, батьків, учнів та інший персонал, що працюють разом у визначенні найефективніших шляхів надання якісної освіти в інклюзивному середовищі.
-Підтримувати виважене ставлення до батьків, особливо до мрій батьків та цілей щодо майбутнього їхніх дітей.